Vorige | Volgende

Midden Engweg 15B Putten

Bewaar object
Dit bedrijfsobject is verhuurd

Omschrijving

Dit is de werkplek naar succes! Gelegen op een aantrekkelijke locatie aan de rand van het bedrijventerrein (zichtlocatie!) nabij alle voorzieningen van het centrum van Putten en belangrijke uitvalswegen naar de A1 en A28 treffen we deze bijzonder representatieve kantoorruimte aan. Het kantoorpand is gelegen op het bedrijventerrein ''De Hoge Eng'' en een eyecatcher. Zeg nou zelf; de ronding van de gevel gecombineerd met de lichte materialen geven het geheel een ontzettend frisse uitstraling.

De kantoorruimte is in totaal 191 vierkante meter. Deelverhuur is mogelijk (al vanaf 18 vierkante meter). Bent u op zoek naar die ruimte om het thuiswerken toch even te kunnen loslaten of bent u op zoek naar die ruimte om écht onderscheid te maken met uw bedrijf? Dan heeft u de match in uw zoektocht gevonden. Deze kantoorruimte gelegen aan de Midden Engweg is de sleutel naar succes!

De kantoorruimte is gelegen op de eerste verdieping van het pand. Vanuit het object heeft u dus een aantrekkelijk uitzicht. Voor het pand zijn voldoende parkeerplaatsen gerealiseerd (ideaal voor uzelf maar ook voor uw klanten!). Nieuwsgierig geworden naar de rest? Lees dan snel verder of vraag de aanvullende informatie op bij ons kantoor.
Indeling van deze representatieve kantoorruimte:

De gezamenlijke entree is voorzien van een intercom. De trap naar boven brengt ons bij de volgende ruimtes:
U had het vast al van de voorkant gezien… het royale kantoor aan de voorzijde. Wat een fijne ruimte en ontzettend representatief voor bijeenkomsten en vergaderingen. Door de speelse ronding van de muur heeft deze ruimte zijn eigen uitstraling. En, u kijkt over het straatbeeld van het centrum van Putten. De kantoorruimtes zijn stuk voor stuk voorzien van natuurlijk daglicht door de grote draai- en kiepkozijnen. Daarnaast zijn de ruimtes voorzien van kabelgoten, systeemplafond en keurige vloerbedekking.

De wanden zijn flexibel in te delen. Is de huidige indeling voor u niet passend? Geen probleem. In overleg met de verhuurder is het mogelijk om de ruimtes op maat passend te maken.

Aan het einde van de entree/hal is een toiletgroep aanwezig. De toiletgroep is uitgevoerd in een nette kleurstelling. Deze entree/hal ligt in het midden van de kantoorruimte. Hierdoor is het mogelijk om de ruimtes eenvoudig op te delen. Zoals reeds vermeld is deelverhuur vanaf 18 vierkante meter mogelijk.

Bereikbaarheid van het object (eigen vervoer als openbaar):
Het pand is gelegen op een zichtlocatie aan de rand van bedrijventerrein De Hoge Eng. Uitvalswegen zoals de A1 en A28 zijn slechts op 10 minuten rijden. Aan het einde van de straat is een bushalte aanwezig (richting Harderwijk en Barneveld). Daarnaast is het station ca. 10 minuten fietsen.

Opleveringsniveau
Zoals u kunt lezen is het opleveringsniveau van de kantoorruimte keurig en representatief. Het object wordt verhuurd in de huidige staat en is voorzien van:
- Strakke wand- en vloerafwerking;
- Systeemwanden;
- Draai- en kiepkozijnen;
- Led-verlichting;
- Airconditioning;
- Datagoten met bekabeling;
- Verwarming;
- Pantry;
- Sanitaire voorzieningen;

Tenzij huurder en verhuurder anders met elkaar overeenkomen, geschiedt verhuur van bedrijfsruimte onder de hierna genoemde voorwaarden:

Genoemde huurprijs betreft een ingroeihuurprijs en groeit trapsgewijs (per vierkante meter per jaar)
- Huurprijs eerste jaar € 80,- excl. btw
- Huurprijs tweede jaar € 85,- excl. btw
- Huurprijs derde jaar en verdere periode: € 95,- excl. btw

Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 150,- per maand (excl. btw)
Voor deze servicekosten worden de volgende diensten verleend door verhuurder:
- Onderhoud en storingen CV;
- Onderhoud en storingen airco-installaties;
- Raambewassing buitenzijde (zo behoud het pand zijn representatieve uitstraling);
- Schoon (en bijvoorbeeld sneeuwvrij houden) van het parkeerterrein;
- Onderhoud gemeenschappelijk groen voorzijde;

Nutsvoorzieningen:
De kosten voor water, elektra en gas worden ieder kwartaal gefactureerd vanuit de verhuurder.

Huurperiode:
Tenzij anders overeengekomen, zal er een huurovereenkomst worden aangegaan voor een periode van 5 jaar + 5 optiejaren. De huurovereenkomst zal vervolgens worden voortgezet voor aansluitende perioden van telkens 5 jaar.

Opzegtermijn
Beëindiging van deze overeenkomst vindt plaats door opzegging tegen het einde van een huurperiode met inachtneming van een termijn van tenminste één jaar (12 maanden). Opzegging van deze huurovereenkomst dient te geschieden bij deurwaardersexploot of per aangetekend schrijven.

Een heerlijk lichte werkruimte, voldoende bergruimte en bovenal een ontzettend representatieve uitstraling! Zoals al aangeven; deze kantoorruimte is de sleutel naar succes! Gaat u hier snel aan de slag? Wij leiden u graag rond en vertellen meer tijdens een bezichtiging.
Lees de volledige omschrijving

Kenmerken

Algemeen

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Functies
kantoorruimte
Aanvaarding
In overleg

Details

Voorzieningen
airco, inbouwarmaturen, kabelgoten, kamerindeling, pantry, systeemplafond, te openen ramen, toilet, verwarming
Ligging
bedrijventerrein
Waardering binnen
uitstekend
Waardering buiten
uitstekend
Bouwperiode
vanaf 1991 t/m 2000
In aanbouw
nee

Financieel

Servicekosten
150
Conditie servicekosten
per maand
BTW servicekosten
ja
Bekijk alle kenmerken

Alle foto's

Deel dit object